hr en facebook

Promijeni izgled stranice
AA

Sveučilišna knjižnica u Splitu
Ruđera Boškovića 31
21000 Split, Hrvatska
Telefon: +385 (0) 21 434 808
Telefax: +385 (0) 21 434 801
E-mail: svkst@svkst.hr

Ljetno radno vrijeme:
Radnim danom od 8 do 15 sati.
Subotom ne radi.

Noćna čitaonica od 21. kolovoza.


sveuciliste

nsk_logo

 


DKST-logo


Gradska knjiznica Marka Marulića Split

studentski_zbor
Lipanj 2017 Srpanj 2017 Kolovoz 2017
Mo Sr We Th Fr Sa Su
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Pitajte knjižničare PDF Ispis
četvrtak, 10. travanj 2014.

Knjižnična informacijska služba pomaže u pronalaženju i korištenju informacijskih izvora i usluga, u provjeri bibliografskih izvora, u izradi tematskih i bibliografskih popisa te retrospektivnih pretraživanja.

Za brz i točan odgovor na vaš upit te za provjeru točnosti vaših podataka obratite se online usluzi Pitajte knjižničare.

Ako vam pri izradi domaćih zadaća, seminara, završnih i diplomskih radova, magistarskih radova, doktorskih disertacija trebaju informacijski izvori (knjige, članci u časopisima, članci u elektroničkim izvorima i sl.), pogledajte našu bazu podataka odgovorenih upita.

Pravila za korištenje usluge Pitajte knjižničare:

  • Tematska pretraživanja se obavljaju isključivo za članove Sveučilišne knjižnice u Splitu
  • Prije postavljanja pitanja molimo vas da se predstavite imenom i prezimenom jer nam vaša elektronička adresa nije dovoljan podatak za daljnju komunikaciju.
  • Prilikom postavljanja pitanja, molimo da detaljno definirate problem.
  • Navedite izvore koje ste prethodno pretražili kako knjižničar/informator ne bi ponavljao isti posao.
  • Navedite vrstu rada (seminarski, završni, diplomski, magistarski, doktorski rad) za koji tražite bibliografske izvore.

Napomena:

  • Prilikom definiranja upita provjerite jeste li upisali točnu adresu elektroničke pošte.
  • Knjižnica ne odgovara za posljedice koje bi mogle nastati korištenjem dobivenih podataka.
  • Ovom se uslugom nije dopušteno koristiti u komercijalne svrhe, za rasprave na forumima, u enigmatske svrhe itd.
  • Usluga nije namijenjena zaprimanju zahtjeva za rezervacije ili za produljenje roka vraćanja posuđene građe.